Bröllops LO

brollop-maja-design

Idag i Magdas blogg  har vi ett inlägg med inspiration om bröllop… Här har jag gjort en lo om mitt och makens bröllop.  Det kanske börjar bli dags att göra bröllopsalbumet klart, det var ju bara nio år sedan ;)

Jag har använt sig av Prima Hydrangeas , murgröneblad från Prima, minirosor butterscotch från Prima, pärlswirls även de från Prima, QK swirls samt Muse tokens från Tim Holtz..

På LOn har jag gjort ett kluster av blommor i nedre hörnet av in LO i form av en brudbukett, låtit swirls leta sig ut som slingrande murgröna, fäst rosor och hydrangeas som går i färg med blommorna somjag har i min håruppsättning. och knutit några organzarosetter inne i buketten och klippt isär en pärlswirl och lagt den ut från buketten så att de nästan ser ut som blommorna brudslöja samt toppat hela buketten med glitterstickles

 Missa inte heller Maja Design helt nya kollektion Äntligen, som redan finns i Magdas shop under Nyheter!

KRAM

3 thoughts on “Bröllops LO

  1. Man blifver matt av beundran!
    Så fin!

    Har du förresten sett vad du ställde till med på kursen😉
    http://www.collageiken.blogspot.com/

    Och hur jag än kämpar så blir det inga öljetter – kommer inte på en endaste idé! Men den är suverän på håltagning – weeeouuw! Lämnar den motvilligt men sanningsenligt på facket i veckan om ok?! Miljoner tack och ledsen att jag hållit på den så länge.

Leave a Reply

