Pappas lilla flicka

Har gjort en LO idag på morgonen.. vaknade 05.30 i morse. ALLA andra sov, inga barn vakna bara jag… känns bra nr det är lördag, och alla sover till minst 09.00, varför kan då inte jag sova på morgonen???

Nå det blev en LO före frukost istället….

daddys-girl-katarina-damm-blomberg

här har jag använt mig av g.c.d studios härliga papper No worries heter de, de finns här hos Magdas om man är sugen på att skaffa egna. de ser kanske inte så häftiga ut när man ser dem på datorn, men de är jättefina i verkligheten. Jag har även använt mig av eget material såsom spetsar, band, och knappar. Det fina hjärtat är gjort i keramik av en tjej som heter Josephine, jag fick några helt ljuvliga keramikdekorationer av henne i utbyte mot några mullbärsblommor när jag var på Maris kurs på Medis.

Blomman är från Prima, och pärlswirlsen likaså.

Nu ska jag packa väskor, barnen ska på pyjamaspart till farmor och farfar ikväll, maken ska bjuda mig på middag på Indigo ikväll🙂 mmmmmmmmyyys

 

KRAM

2 thoughts on “Pappas lilla flicka

  1. Vilken härlig start på dagen!!!
    Jättefint LO!!!
    Inser att jag måste börja använda mina blingswirls istället för att spara de till något “bra tillfälle”…
    Ha en trevlig helg!
    Kram Linda

Leave a Reply

