Vinnare av tidningen Creating Keepsakes

Jag lovade att publicera vinnaren nu under kvällen och nu är vinnaren dragen🙂
jag har använt mig av random org och vinnaren är………

 

Random Integer Generator

Here are your random numbers:

4

Timestamp: 2009-03-27 18:13:56 UTC

 

och nummer 4 är…………………………………

 

Stina O

Hej där!!!
Ser så spännande ut mä scraping, men ha inte riktigt fått grepp om dä ännu. Så ja skulle gärna behöva lite inspiration å lite tips kring detta.
Nu när man fått barn så känner jag att man vill förgylla hans fotoalbum på ett spännande å roligt sätt.
Så detta är väl ett ypperligt tillfälle, jag ä intresserad av å va mä i utlottningen av tidningen.

Kram Stina Ottosson.

  Stina maila mig på kadamm(at)hotmail.com så skickar jag din tidning i början på veckan

 

GRATTIS!!!

 

KRAM
Katarina

Leave a Reply

