Utlottning Blog CAndy!

Jag har i misstag skaffat mig två nummer av creating keepsakes aprilnummer, och det räcker ju faktiskt med en tidning😉 Så nu lottar jag ut ett av exemplaren här på min blogg, så är du sugen på att vinna ett sprillans färskt nummer av creating keepsakes så lämnar du en kommentar om varför just du skulle vara den värdige vinnaren.

vinnare annonseras här på bloggen på fredag.

KRAM

creating-keepsakes-april

 

Ive got two issues of the Creating Keepsakes april number. If you want to win a new magazine please leave a comment on why you are the worthy winner of this magazine, and the winner is drawn on friday.

Good luck”

 

Katarina

11 thoughts on “Utlottning Blog CAndy!

  1. Självklart vill jag vara med! Jag skulle behöva få nya influenser och komma vidare i min scrapping, tycker jag fastnat och gör samma och samma hela tiden. Därför tar jag en lott och tror på fru fortuna! KramiZ

  2. I Finland finns det ganska dåligt med pysseltidningar, man får åka in till Helsingfors för att ens få tag på någon pysseltidning. Så jag är gärna med i tävlingen om tävlingen är öppen även för oss icke-svenskar. Ser ut att vara ett härligt vårnummer och jag skulle behöva lite pastelliga ideer!🙂

  3. Jag är gärna med!
    Det är så att jag köper aldrig tidningar, har inte någon som helst krona att undvara när det kommer till tidningar. Brukar låna grannens, och det är helt okey. Men det skulle vara kul att i alla fall äga EN egen.😀
    Kramar!

  4. Hej där!!!
    Ser så spännande ut mä scraping, men ha inte riktigt fått grepp om dä ännu. Så ja skulle gärna behöva lite inspiration å lite tips kring detta.
    Nu när man fått barn så känner jag att man vill förgylla hans fotoalbum på ett spännande å roligt sätt.
    Så detta är väl ett ypperligt tillfälle, jag ä intresserad av å va mä i utlottningen av tidningen.

    Kram Stina Ottosson.

  5. Jag är jättegärna med i denna roliga utlottning! Varför ska just jag vinna då? Jo, här är några anledningar… * Jag har aldrig läst just Creating Keepsakes, så jag är jättenyfiken på den tidningen * Jag älskar att få post😉 * Jag tycker det är så roligt med scrapbookingtidningar, jag suger verkligen åt mig all inspiration och lusläser tidningen från pärm till pärm. Ja, där var några anledningar! Nu hoppas jag på tur och tackar för en trevlig utlottning!

  6. Pingback: Blog Candy « Saxolim’s Blog

  7. Största anledningen till att jag vill vara med i den här härliga utlottningen är att jag aldrig har läst denna tidning… Skulle vara jättekul att få se om den är så bra som alla säger😉

    Ha en härlig dag!

  8. Ja hur ska jag motivera detta…?! Räcker det med att min scrapinspiration har varit på villovägar i ca ett år?!?!😦
    Jag har fått tillbaka den lite då och då, men tyvärr bara för någon enstaka dag.
    Jag har testat att vara med på cc, köpa nya saker…men det hjälper inte. Scraphjärnan har åkt på semester. Kanske en inspirerande tidning hjälper?! Värt ett sista försök i alla fall😉

    Kramar

  9. På hugget efter helgens kurs! Scrappar med allt återvinningsmaterial jag hittar ; ) !och man hittar mycket!!!

  10. På hugget efter helgens kurs!
    Scrappar allt material jag får i händerna!!!

Leave a Reply

