Ohhhhh post är underbart!!

wow vilken dag… solen skiner, en god vän har fått ett uppdrag utöver det vanliga🙂 Jag har kommit halvägs genom alla utvecklingssamtal för terminen, OCH idag låg det  två stora paket vid dörren när jag kom hem….

ett var från Magdas… innehållande lite papper jag beställt, samt ett DT paket med bla MME Bella Bella serie….mmmmmmm härligt säger jag bara🙂

och det var även ett paket poststämplat i Nederländerna…. och det var ett enormt papperspaket med Cosmo Cricket papper…. IM IN LOOOOOVE!!!  Paketet kom från Natasja/Catsie som är DT på Cosmo Cricket och som hade en fredagen den 13 utlottning i sin blogg i februari…. som jag hade turen att vinna🙂 Så nu drunknar jag nästan i helt underbara papper att scrappa med🙂 och jag som ska gästspela lite hos Mari till helgen på hennes Mediskurs🙂 YES massor av fint att ta med sig som är helt nytt🙂

 

Ive got this beautiful package with cosmo cricket papers and ribbons from Natasja/Catsie today… IM IN LOOOOVE! Thank you Natasja!! I won the papers on her blog about a month ago and they are just totally beautiful… really nice of her to have a give avay like that!🙂

 

Glöm förresten inte att Magdas feber startar den 23 mars…..

 

KRAM

2 thoughts on “Ohhhhh post är underbart!!

  1. Åh vilken härlig post!!! Sånt kan man leva på i flera dagar…inte ens räkningarna som kommer därefter rör en i ryggen😉
    Spännande att se vad du skapar med allt fint🙂
    Kram

  2. Älskar MME, tyvärr fick jag inte French Fleamarket som jag ville ha…men Bellezio är nästan finare, tycker jag nu när jag scrappat med dem! Grattis till en massa härliga papper!

    Jo, förresten, om du vill ha nån bunt ur min böcker från i lördags, hör av dig! Kramen

Leave a Reply

