humöret återställt till normalt

åtminstone för en stund🙂
Hade vänner över igår kväll, vi beställde Thai-mat och mumsade i oss tillsammans med rödvin och herrarna drack visst ett gäng öl också. Vi tittade på svenska schlagerfinalen, och när det var över och det bara var omröstningen kvar var vi eniga…. ingen låt var riktigt bra… det var ingen som riktigt kändes som WOW vilken låt,,, utan de flesta lät mest som alla andra skvalande låtar på radion.

Men vad gjorde det, vi snackade, skrattade och barnen var överlyckliga att få vara uppe till tolv… men jag kan säga att lillpinglan, ja när hon fick sin vällingflaska ja då somnade hon på stört….

och lillgrabben då, ja han hann höra en kort liten saga- hurra för pixie böcker! sen var det natti natt, rullgardinen fast för honom också.

Idag har jag fått förfrågan av Mari om jag kan tänka mig att göra ett litet gästspel på hennes mediskurs som hålls till helgen, och vem kan motstå sådan frestelse, att få komma på kurs, bli inspirerad och dela med sig av sina tips…. så självklart a jag att visst kommer jag 🙂
Jag ska visa lite altring, och vintagestil på mina grejer, så nu laddar jag genom att rensa i röran här hemma, hittills har jag hittat lite häftiga knappar, band, spetsar, glansbilder, och Kilt-nålar, så något roligt ska vi väl få ihop🙂

dessutom har jag fårr scrapbook nooks mars kit, med Cosmo Crickets everafter papper, kan säga att de ser lite gråa och trista ut på bild, men de är jättefina i verkligheten, och jag vet att Magdas har dessa hemma, så känner du för att få lite fina papper så kan jag varmt rekommendera dem,🙂

 så nu ska jag sätta igång med lite vintage-jakt!!

 

KRAM

One thought on “humöret återställt till normalt

Leave a Reply

