Jaha som om man inte redan hade för mycket

Nu har man gått med på facebook också…. varför gjorde jag det??  Nu plingar det i min dator med jämna mellanrum, och då måste man ju bara kolla…. som om jag inte redan sitter vid datorn aldeles för mycket 🙂

Nåja…. jag finns där iallafall…. som sånt där intresseklubben antecknar ni vet ………

 

Nu ska jag laga lasagne…. det är fotboll för sonen ikväll, så maten bör vara klar om en timme….

 

KRAM

One thought on “Jaha som om man inte redan hade för mycket

Leave a Reply

