Jag har rivit och slitit idag

Det låter som om jag gjort värsta bygg jobbet, men riktigt så är det inte, jag har rivit av en gammal tavelduk från en stomme och gjort något nytt av det…

jag hittade nämligen ett helt superfint tyg hos svärmor för ett tag sedan, ett gammalt örngott,, idag har det fått nytt liv, jag har limmat upp det på kapa-board, och spikat upp det på stommen för tavelduk.

själva stommen har jag laserat med vanlig matt kladdfärg för barn, som jag spätt ut med vatten.

 

dsc_8624

tanken var först att jag skulle scrappa på tyget, men jag kom liksom av mig, istället nålade jag upp mina favoritsmycken på tavlan, vi får se om jag fortsätter en annan dag…. jag har bara inte några bra papper eller foton att kombinera med just nu, tror det får tjänstgöra så här ett tag istället,

One thought on “Jag har rivit och slitit idag

  1. Jätte nice idé! Du är så otroligt kreativ, jag vill inte få något gjort… Jag har så mycket som jag skulle vilja göra och då blir allt en röra😉. Men just nu trycker jag på tyg. Skitkul.

    Kassen kostar 10 e. Jag vet…man behöver flera när man handlar. Jag handlar ju för ett helt company.
    Du får jätte gärna komma och titta på mitt sortiment! Envirosax håller, jag lovar, t om för de envisa kyckling lådorna eller när man fastnar med spännena på stövlarna i kassarna….puss och en trevlig kväll!

Leave a Reply

