Ni missar väl inte

att det är en härlig utlottning på Magdas blogg?? MAn kan vinna papper från MME, matchande cardstock och dekos. Utlottningen hittar du här…..

 

Lycka till!

One thought on “Ni missar väl inte

  1. Tack så mycket för tipsen över vart jag kan söka jobb. Gud jag hade helt glömt bort att kolla ålands arbetsförmedlings hemsida detta år!!
    Tyvärr vågar jag inte riktigt söka de klassiska sommarjobben (som servitör, kassaarbete, etc.) ifall min syn inte skulle vara tillräcklig. Men jag såg ngt om diskare när jag snabb-kollade igenom innan. Det borde man väl iaf vara kvalificerad för…
    Har redan skickat in intresseanmälningar till många hotell i mhm, så vi får se om det ger ngt.

    Är inte direkt född optimist och utifrån tidigare erfarenheter misstänker jag att jag inte kommer få ngt sommarjobb i år. Men i sånt fall tänkte jag läsa lite sommarkurser istället.🙂 I sånt fall kommer jag nog till Åland under Daniels semester i augusti (eller när den nu är) så att man får lite tid tillsammans. Kanske vi kan vara barnvakter då?😀 Jag tycker aldrig att det blir av det där.

    Det är så kul att följa din utveckling här i bloggen, 2009 verkar verkligen bli ditt år!

    Kram / Anna

Leave a Reply

