OK jag tror jag har flyt just nu :)

Måste få tuta lite igen… det här är helt galet….

jag har blivit erbjuden ett eget uppslag som featured designer i en e-zine i sommar. Skickade egentligen in mitt arbetsprov för försöka att bli en av deras designers, tyvärr hade de missat att skriva att de bara tar emot amerikanska designer pga något med att deras sponrande företag inte säljer internationellt.

Men istället fick jag höra att de var mer än intresserade av mitt arbete, och att jag ligger i toppen av potentiella internationella designers, om det blir en eventuell förändring för deras DTs. (det är väl bra betyg va??)

Så nu har de frågat mig om jag går med på en intervju, en tutorial och att få visa flera av mina alster i deras sommarnummer.

Eftersom inte allt är klart än måste jag vänta lite med att berätta vart🙂 men oj så spännande, det verkar som om 2009 är mitt år!!

KRAM

—————————————————————————————————————————-

I need to make a toot, because I think Im having the flow right now.

OK heres the story, I put toghether a submission today hoping for a DT spot with an e-zine, not likely I thought, but I just got a mail,,,, listen to this….

The e-zine couldnt accept my sub because they dont accept international DTs right now.😦  But instead Ive got an offer to be a featured artist in their summer issue, with an interwiev, tutorial and more than one of my pages in their issue.

OMG thats great isnt it??

and quote:  “We were more than a little impressed by your talent which was evident in your
beautiful projects”.

“Your work has placed you at the top of our list for potential international designers”

that was really heartwarming…. Im flying today.

 

Well since no contracts are signed yet, Im keeping my mouth shut about what e-zine it is😉 That will be revealed later🙂

Now off to watch Barbie Fairytopia with my kiddos🙂

/BIG HUGS

Katarina

3 thoughts on “OK jag tror jag har flyt just nu :)

  1. OOO grattis vilka härliga nyheter.. så himla skoj! Vilken underbar bekräftelse! Heja dig! ja du har flyt nu! Tack för kommentaren i min blogg, jag har sökt ett av DT:arna och Graphic45 har jag iallafall köpt papper till men inte fått ändan ur vagnen och skapat än. Ska ge mig på det nästa vecka har jag tänkt!
    Din fashionista layout är sååå läcker!

    grattis igen!

  2. Åh GRATTIS!!!! Verkligen urkul!
    Hoppas att 2009 fortsätter i samma anda…börja köpa triss och spela på lotto också😉

Leave a Reply

