Har scrappat idag

Har ni sett nya Graphic 45? Jag var lite tveksam i början när deras papper kom, men nu är jag nog kär tror jag🙂

om man vill följa G45s blog så hittar man den här

För ett tag sedan beställde jag hem några av pappren från Magdas och idag har jag verkligen satt tänderna i dessa helt ljuvliga papper. resultatet ja det blev så här……

 

fashionista-katarina-damm-blomberg

Jag har använt papper ur Fashionista Collection, fotografiet har min man tagit på mig🙂

 

Ive made a page with the G45 Fashionista collection and I think Im in love. Those papers are just adorable, and truly a vintage scrappers dream🙂

/Katarina

One thought on “Har scrappat idag

Leave a Reply

