GRÅÅÅÅÅT!!!!!

Jag är den mest känslosamma människan i världen tror jag, jag gråter för allt, det som är sorgligt, det som är vackert, om jag skrattar eller om jag är arg.

Idag kikade jag in i Annas Blogg, och hittade detta inlägg, om föräldrars kärlek till sina ban,  kika in i hennes blogg och titta på den lilla filmen i inlägget…… men se till att ha näsdukar i närheten, det hade inte jag, och jag kan säga att jag är ingen vacker syn just nu🙂

I was checking out a girl named Annas blog today, and found this about parental love for their children. The text is in Swedish, but the little movie says it all….. check it out, but don’t forget to have tissues in had, because you will cry, guaranteed

 

/katarina

Leave a Reply

