Det blev inte så farligt

Magen verkar ha stabiliserat sig, det gjorde den redan igår, men jag vill inte ta några risker så jag är hemma idag från jobbet.  Tror att även min magkatarr/magsår kan ha spelat mig ett spratt, eftersom ingen annan i familjen har några som helst känningar i magen.
Ikväll far maken på fotograferings kurs till Stockholm, är själv lite sugen på att gå en nybörjar kurs för att lära mig hantera kameran lite bättre, men än så länge nöjer jag mig med att ratta runt på kameran här hemma själv.

Fast just nu är jag helt utan kamera, för maken lånade med sig kameran och objektiven när han far på kurs.

Men jag klarar mig, missänker att jag inte komer att fotografera något inom det närmaste dygnet iallafall. Det blir nog en resa in till videobutiken ikväll, hyra någon lagom lång romantisk komedi, kanske en barnfilm, och sen blir det lugnt ikväll.

Har lite scrapping jag borde ta itu med, så just nu känns det som om det bara är skönt att maken far bort ett dygn. Då kan jag sitta uppe och pyssla halva natten med mitt.
KRAM

Leave a Reply

