Nu är det kört

magsjukan har slagit till, om än i lindrig form än så länge. spydde några gånger nu på morgonen, men nu har det varit lugnt, så jag hoppas att de inte blir värre än så.

Barnen hade redan hunnit fara till dagis med fadern, så det var bara jag hemma, tur det, då kanske vi kan hålla det borta från barnen ( Hålla tummarna kan man ju alltid)

 

I vart fall så hoppas jag på lindriga varianten, inte den som några har haft som varit magsjuka upp till en vecka.

 

Nu ska jag sätta mig i soffan, glo på tv och ta det lugnt… det är väl det man ska göra när man är sjuk??

 

KRAM

Leave a Reply

