En lugn helg stundar!

Idag har vi varit på 6års kalas. Barnens kusin firade med tårta, och det kan man ju bara inte missa. Hipp hipp för födelsedagsbarnet!!!

Under helgen kommer det inte att bli mycket bloggande, mina föräldrar borde dyka upp vid dörren om ca 30 minuter, de kommer att vara på besök hela helgen, så det kommer nog bli dåligt med både scrapping och blogging i helgen.

Har städat upp i scraprummet, fick nya MM med posten idag, så jag kan läsa lite scrappinginspiration i helgen, hoppas på att få lite ute foton med barnen och morföräldrarna, så att jag har något att scrappa nästa vecka,

Maken som är lite eller kanske man ska säga mycket fotointresserad har haft en svacka ett tag, så när han frågade om det var ok att han anmälde sig ill en fotokours nästa helg så svarade jag glatt ok🙂
han far på fredag kväll och kommer hem på lördag natt, det betyder med lite tur massor av scrapping🙂

dessutom kanske han får lite inspiration, så att jag kan få lite mer fina foton att scrappa förutom de jag själv fotograferar🙂

 

Nu så ska jag ta reda på lite tvätt innan gästerna kommer.

 

KRAM

One thought on “En lugn helg stundar!

  1. Vilken fin header!! Tror jag sett den tidigare någonstans. Jag får inte ändan ur vagnen för att fixa om min..suckar..Hoppas du haft en skön helg. Kram

Leave a Reply

