Älskar att få post

Idag kom det massor av rolig post. Fick hem mitt efterlängtade nummer av Creating Ceepsakes från favvobutiken förståss😉

men jag har fått en prenumeration och den första tidningen borde vara marsnummret.

sen kom ett nytt litet DT paket med lite Cosmo Cricket papper, samt en beställning jag gjort på Graphic 45 papper.

Det kom även en beställning på papper från Marks Paper Company och ohhhhhh la la la la säger jag bara.

Ska bli så kul att sätta tänderna i allt scrapgodis :

Jag har även hunnit med att scrappa lite ikväll, men nu blir det en paus, för jag har två barn som ska nattas, och det låter som om de snart kommer att börja slåss på övervåningen.

Tänkte bara visa lite av det jag gjort idag🙂

 

 

 

 

shabbyprincess_sm_pinkdotspaper2 

Ha det gott mina vänner!

vi hörs i morgon🙂

3 thoughts on “Älskar att få post

  1. Det ser så franskt ut! Läckert papper och fin design! …och fjädern, Wow! Var har du köpt dem??
    Jag har lite “hattnålar” vitt om du vill ha några.

    Har du förresten sett MME nya papper, french flea market och Bellezo…de vill jag ha!!
    http://www.mymindseye.com/bellabella.asp

    Absolut måste vi träffas ett gäng och kluma på andras saker och skrappa och skratta och – inspireras –🙂

Leave a Reply

