Gjorde en LO

 

Gjorde en LO i slutet av förra året, och skickade in till Den svenska scrapbooktidningen, men eftersom det nummer jag skickade för redan är ute så gissar jag att jag nu inte är påtänkt längre , så då visar jag den här istället🙂

 

underbar-och-alskad

Allt material kommer från Magdas

Lite tråkigt bara att man inte ens får ett: tack för ditt mail, men denna gång kom ingen av dina bidrag med i tidningen.

De amerikanska tidningar och e-zines jag skickat in till skickar iallafall ut ett mass-mail som tackar att ens inskick kommit fram. Kan ju inte vara så svårt att ordna på en svensk mailserver heller, eller?

Nä inte gnälla, det är en bra tidning, gillar den skarpt, om inte annat för att den är just på svenska. Gillar även den norska tidningen Ett Trykk, synd bara att den är så sabla dyr,,,, så man unnar sig bara något nummer nu och då.

nu ser jag fram emot att få mars upplagan av Creating Keepsakes i brevlådan den här veckan, har beställt den från Magdas; ser även fram emot ett DT paket som borde dimpa in i postlådan lagom till helgen om allt går som planerat. då har jag att skapa med till Scrappiz cybercrop som startar i morgon🙂

 

KRAM

2 thoughts on “Gjorde en LO

  1. Jättefin LO! Gillar färgerna a lot, och alla detaljer.

    Jag har bara skickat in till tidningen en gång, de verkade jätteintresserade sen blev det helt tyst…jaja, bättre lycka nästa gång.

  2. Ljuvlig!
    Jag tror f.ö. Scrapbooking mm är ett enmansföretag😉 men en standardmail kan man ha lagrad… Ibland sparar dom LO för ev senare publicering också, så ge inte upp pga dåliga rutiner.
    Det är ju så härligt när den dimper ner i postlådan och man får gotta sig åt allt fint alla gör!

Leave a Reply

