LOs på löpande band :)

Träffade Mari utanför butiken häromdagen och hon bad mig hjälpa henne med att göra en LO till hennes kurs som hon ska hålla i början på mars på medis här I mariehamn. Spännande för de som anmält sig🙂 de kommer att få lite att göra misstänker jag om jag känner Mari rätt🙂

i vart fall, utan att avslöja vad den är tänkt till…. här kommer iallafall min LO som jag ska låna ut till Mari🙂

 

out-for-publication1 

fick upp farten samtidigt och gjorde ännu en LO med lite samma tanke, men mer fritt tänk runt…..

frukost

 

nu ska jag ta en liten tripp in i steam-saunan här hemma och njuta av kvällen med en kall cider och sällskap av min man🙂

sen blir det nog att slötitta på TV, det ska visst vara lipstick jungle ikväll….. så nog finns det något att slötitta på alltid ;)  maken kan ju tro att det är kläder skor och mode jag tittar på i den serien….. hehehe 😉

Ha det gott till nästa gång

 

KRAM

Ive made two layouts this weekend. The first is for a project my friend Mari is holding in an open scrapbooking class at the beginning of March. And the second is a spinn off from that page…

Have a nice night, see you in the morning🙂

Katarina

2 thoughts on “LOs på löpande band :)

  1. Pingback: Lift « Saxolim’s Blog

  2. På hugget efter helgens kurs! Scrappar med allt återvinningsmaterial jag hittar, och man hittar mycket!!!

Leave a Reply

