hehehehe……

Jag har lyckats få en väninna att börja Blogga

Hon heter Mari, och hon håller massor av scrapbookingkurser på Medis, typ komvux i Sverige.  Superduperduktig, men inte så inkörd i internetsvängen ännu. Men det kommer var så säker…hehehehe….

Efter en liten knuff i baken har hon nu börjat blogga Hejja Mari!!!

Jag hoppas nu att hon uppdaterar med alla sina superfina LOs så att ni andra också får se allt snyggt hon skapar🙂

 

Kika gärna in till hennes blogg saxolim och hejja på henne,🙂

KRAM

katarina

3 thoughts on “hehehehe……

  1. Söta du! Tack för att du introducerar mig – skräckslagen för vad jag givit mig in på!😉 Mari

Leave a Reply

