Ett litet kort

Har ni hört talas om High hope stamps? de har helt ljuvliga stämplar, och jag har suktat efter dem flera gånger… men ingen butik i sverige har dem vad jag vet.

I vart fall de söker gästDT, och jag tänkte söka…. man kan ju iallafall söka eller hur???

Inte för att jag troligen har någon större chans, men bara för att använda sina kortmakerikunskaper lite🙂 Det är ju kul att göra kort, men ibland är det som om det inte blir av om inte jag har något speciellt som ska göras,

Mitt kort som skickades iväg genom cyberspace var iallafall detta:

 shabbyprincess_sm_pinkdotspaper3

 

nu är det bara att hålla tummarna🙂
Do you like High hope Stamps? I think they are absolutely adorable… but I have never afforded one.

Well they are having a guest DT call, and I have submitted, Not that I will have a chance but If you don’t try, you cant win either, Am I right??

The card above is my tryout piece for the DTcall.

Keeping my fingers crossed.

 

Katarina

One thought on “Ett litet kort

  1. JÄttehärligt kort! Gillar den annorlunda formen jättemkt!
    Håller med dig om High Hopes stämplar – de är ljuvliga! Stämpelgården i Malmö har dem!

Leave a Reply

