Hej mina vänner :)

Har som ni kanske minns suttit på min kammare med att pyssla med mitt DT paket som kom häromdagen…..kan ju säga att mitt paket nu är slut… och resultatet kommer i magdas blog framöver.

däremot vill jag gärna berätta att detta kort nu finns att beskåda på Magdas shops förstasida🙂

Tackkort

Tackkort

 

Pappren använda kommer från det “ganska hemliga” paketet spring is in the air i magdas shop. Själva kortet kommer idag att vandra till barnens dagis, då en av damerna i personalen slutar och börjar på ett annat dagis.

Förresten har ni sett de nya pappren från Graphic45? jag var lite tveksam i början, framsidorna verkade så svårscrappade, men efter att ha sett dem i Magdas shop så har jag nu nästan hela fashionista serien  på väg hem till mig🙂 För WOW vilka fina baksidor….. helt i min smak😉

nää nu är det dags för den sista dagen på jobbet före sportlovet, och jag håller tummarna att jag slipper magsjukan som just nu härjar på jobbet. Här käkas det vitpepparkorn och homeopatpiller för att mota olle i grind. Än så länge (peppar, peppar) så har det gått bra men ingen går säker än på några dagar, det har säkert varit fler än tio borta med magsjuka, och den sjukan är det värsta jag vet.

 

nåja….. Dags att packa ungarna i bilen och fara till dagis…..

Ha en bra dag

KRAM

Katarina

3 thoughts on “Hej mina vänner :)

  1. hej, underbara papper!! Hoppas du har det bra. förresten d i n booook…. i morgon åker jag till stholm så då kan vi inte ses.
    kramen/

Leave a Reply

