Är helt slut!!

 

Sonen fyller 6 år idag, och det har varit barnkalas hela dagen. GRATTIS MIN LILLA ÄLSKLING!!!

Huj huj 12 extra barn i huset, tårta, fiskdamm, paket, skrik skrat och full fart, så nu känner jag mig helt slut. Säg mig, hur gör man barnkalas so inte blir helt kaos, och hysteriskt galna??

Har försökt hänga med på the nooks cybercrop under helgen, men idag har jag inte haft speciellt mycket tid eller ork, tänker lägga mig på soffan en timme, så kanske orken kommer till kvällen, och gör ett ryck till före det är sängdags.

det jag gjort sedan förra uppladdningen är detta:

 

 

min-alskling

kort-och-tag

children-laughing

2 thoughts on “Är helt slut!!

  1. Man kan verkligen bli slut efter barnkalas!! Det är full fart hela tiden!!!

    Urfina layouter du har hunnit med iallafall!´
    ‘KRAM

Leave a Reply

