Det är CC på the nook

och för att vara hemma med två barn ensm ikväll måste jag säga attt jag haft fart på🙂

sonen har pysslat inför sitt 6-års kalas på söndag… herre min tid han börjar bli stor, nyss var han ju bara en liten plutt,🙂

 

ivart fall så här kommer det jag hunnit med nu i eftermiddag, nu är det dags för en brejk, natta barn, se på lets dance och sen får vi se om jag hugger in på lite mer utmaningar eller om jag försöker städa lite i köket istället även om det känns booooring🙂

sweet sugar for my honey

 

where-to

 

altrad-medicinflaska

closeup-medicinflaska

rygg-medicinflaska

 

Its CC at the nook this weekend, and this is what Ive come up with so far🙂

 

/Katarina

One thought on “Det är CC på the nook

Leave a Reply

