Har fnulat lite

Ehmmm eller ja, jag har fixat med photoshop iallafall🙂

out-for-publication

 

shabbyprincess_sm_pinkdotspaper

 

Jag har förberett mig utifall jag någon gång skulle råka få något publicerat🙂

Inte för att det hänt någon gång ännu på alla de LOs jag skickat iväg, men vem vet, kanske 2009 är året då just det händer🙂

har använt mig av ett digikit från shabbyprincess  som bakgrund tillsammans med Kristines grungeram, samt en PS pensel från Rhonna Farrer.

Made an out for publications sign, in case it will be needed someday. But I havent got anything Ive sent in chosen yet, but one day my turn will come :O)

KRAM

One thought on “Har fnulat lite

Leave a Reply

