STÄDA DISKA DAMMA

Blev hemkallad då dottern har feber, så nu har jag morgondagen hemma för vård av sjukt barn.

tänkte försöka påassa på att göra lite nytta här hemma om jag ändå ska vara hemma.

Började lite idag, har röjt, kastat mängder med skräp och dammtorkat alla hyllor i mitt pysselrum.  funderar på att göra en avstickare till tyger och sånt för att köpa två meter tyg och sy mig nya gardinkappor till mitt pysselrum nu när våren närmar sig och det skulle kännas bra med lite ljusinsläpp.

men då måste man väl börja hålla ordning i oredan då man helt plötsligt ser in i pysselrummet. Kan ju ärligt bekänna att där är det inte alltid världens bästa ordning direkt.

Har scrappat lite, men eftersom det är DT scrapping så tar det någon dag till innan ni får se det här på bloggen 🙂

Sitter och väntar ett nytt paket vilken dag som helst, dessutom borde mitt klubbpaket från the nook komma vilken dag som helst. man kan ju alltid hoppas att det dyker upp nu när man ändå är hemma med sjukt barn.

nu är det dags för att laga lite middag,

KRAM

Katarina

Leave a comment