skade-rapport

Det blev inte så jobbigt att stiga upp idag som jag trott.. man skulle ju kunna tro att med tanke på den dryckeslista jag hade igår så borde återhämtningen varit sämre. men det gick tydligen bra….

begriper inte vad som flög i mig igår, men så här såg kvällen ut i dryck……

cosmopolitan… dåligt gjord, men den gick ned….

mousserande vin

vitt vin,

skåne, hua, varför fick jag för mig att dricka snaps??

rött vin

baileys

smirnoff ice *2

mormors tofflor…. salmiak och baileys

tequila*3

sen avslutades kvälen med vatten mjölk och en smörgås……

 

så ni förstår så var jag på älghippa för någon vecka sedan, och då drack jag en flaska vin och mådde sämre än en katt… så jag är impad över att jag idag faktiskt mår oförskämt bra…. det måste ha varit pga det fantastiskt omdömmeslösa och roliga sällskapet🙂

 

nåja, nu ska jag skicka maken till select att köpa en stor godispåse, och kanske be honom hyra en film, sen kommer jag ligga i soffan och se på film med barnen hela dagen….

 

Må väl mina vänner

 

KRAM
Katarina

Leave a Reply

