Nyss hemkommen

oj oj i morgon blir det skallebank!!

har varit på fest med kommunen jag jobbar vid ikväll.,. ovh oj oj oj säger jag bara.

Det kommer att kännas i morgon,  det är helt klart,

massor med vin och god mat, och till råga på allt så var jag inte föst hem helller.😉

Förresten….. HEJ!

träffade en kvinna i kväll, dock ej helt säker på namnet, som erkände att hon läser min blogg🙂 tack snälla blev så glad av dina snälla ord.😉

 

HA det gott, nu ska  jag lida fram till måndag morgon

 

Kram

Katarina

Leave a Reply

