photoshoppat lite :)

Hittade en blogg idag när jag som vanligt surfar runt lite bland mina favoritbloggares blogglistor. och hittade Kristines blogg och hon har helt ljuvliga grungeramar till photoshop som  hon gjort och som man får använda, och inte var jag ju sämre än att jag ville testa🙂

resultatet blev detta:

 

 

 

dsc_8495

dsc_8494-2

 

fotot är taget av maken idag, när jag och dottern tog en liten vila mitt på dagen, dock av två helt olika skäl😉 det känns helt scrappvänligt eller hur??

 

Ha det gott

KAtarina

One thought on “photoshoppat lite :)

  1. Hej! Jag ramlade in på din blogg och vill tacka för tipset om dom fina ramarna! Det blev jättefint på dina foton. Måste jag prova!!

Leave a Reply

