Mina favoriter från Primas sneek peaks

Jag älskar Primaprodukter, och den som kikar på mina alster har nog sett att mina favoriter alla kategorier är Primas alla härliga blommor. visst finns det många andra fina märken jag också använder, men jag är nog trots allt mest förtjust i Prima.

Prima har verkligen gjort massor av nya fina dekorationer och papper inför årets CHA mässa, och jag kan med lätthet säga att jag kommer nog att inhandla en hel del av dessa godbitar under de kommande månaderna då det fanns många saker jag ville ha, dregelfaktorn är hög.

 

här kommer några av mina favoriter som garanterat hamnar i min pysselhög så fort de kommer ut till försäljning i en shop nära mig😉

Prima Juliet Collection

 

Prima Say it in chrystal

Prima Petit fleur vine

Prima Stitched mullberry papers

Alla bilder kommer från Primas blogg

vilka är era favoriter från årets CHA sneek peaks?

Kram

KAtarina

Leave a Reply

