En härlig utsvävning

Prima har en tävling i sin blogg om att återvinna förpackningar från deras produkter och andvända dem i sitt skapande.

och självklart vill man ju inte vara sämre än att man försöker eller hur?? Dessutom hade Badgirls en utmaning på sin nya Project 52 blog, så jag satte tänderna i en ursöt liten väska som kom med några supertunna blommor jag köpte i våras. och väskan har jag sparat i väntan på inspiration, och nu kom den🙂

love-frugal-scrapper-contest

 

dsc_8487

 

dsc_8489

väskan är dekorerad med prima papper, och prima bling, thickers, grungeboard vingar, några bitar påskfjädrar… har blivit något av min nya grej…. tycker det är kul med lite glamour och fjädrar😉

innnuti väskan har jag sedan gjort ett litet album med alla månader och är tänkt att vara en liten fotobok över året 2009🙂

 

Vad tycker ni?? Jag tycker den är lite cool🙂

 

KRAM

Katarina

One thought on “En härlig utsvävning

  1. Superduperläckert!!! Vilka härliga färger du använt dej av och fjädrarna satte verkligen pricken över i:et!! =D
    Hoppas du haft en toppenhelg vännen.
    Kramisar Petra

Leave a Reply

