Sömnlösheten håller i sig

Ja då, det ger sig inte, jag ligger och snurrar i sängen alla kvällar😦

Tur att man har eget scraprum så att man kan sitta där och fnula om man ändå inte kan sova..

tyvärr börjar det kännas på humöret att det är tredje kvällen jag inte är trött.

en annan glädje är ju att man har dator så att man kan surfa runt bland alla nya CHA-produkter som kommer under våren.

Kommer ju bli tvungen att ta banklån eller något mer drastiskt om jag ska ha råd med allt fint som kommer.

Jag älskar ju primas blommor och jag kan säga att det jag sett så ser ut att bli en dyr historia i min plånbok

Det glada är ju att jag fått lite scrappat och fixat. Har två inlägg på Magdas blogg i slutet av veckan som jag tror ni kommer att gilla🙂

Men än så länge får ni nöja er med lite text🙂

Kram

2 thoughts on “Sömnlösheten håller i sig

  1. Gulle dej!!! Läste precis om awarden å de toppenfina orden du öste över mej!! Tusen tack!! *kramar om hårt och länge*
    Sitter här på kontoret i Vimmerby å smaskar på min lunch medans jag passar på att blogga lite.
    Det finns inget lunchrum så jag får sitta vid datorn å äta…det funkar helt ok! =)
    Men jag känner att jag inte är en van “sittare”..för aj va ont i rumpan jag får😉
    Hoppas du kan sova som du brukar vännen..det tar på krafterna att inte få sin normala sömn.
    STOR KRAM Petra

Leave a Reply

