Jag har fått en award av Karåla

Tack snälla KAråla, det värmer verkligen speciellt när man läser kriterierna för att få denna award🙂

award090115

Kriterierna för denna award är: Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

ok, dåså, då var det dags…. vilka vill jag ge denna fina award?? Det var inte lätt, bara mina vänner i Magdas DT är över 8 stycken. nåja Linda och Camilla får representera dem den här gången.

alltså mitt val denna gång är:

* SannaF–  en helt ljuvlig människa som jag lärde känna när jag var DT hos Magnolia. Fotograferar fantastiskt och har alltid vänliga ord att ge till andra🙂

* Petra/Paradise– kan denna kvinna få fler awarder?? jooo det kan hon, för maken till snällare människa finns inte, hon är mån om sina bloggbesökare och försöker verkigen att besöka och besvara alla som lämnar kommentarer på hennes blogg. Strongt gjort. Största Bästisen i bloggvärlden🙂

* Linda/Knorrigt– Min goa DT vän Hur kan en människa innehålla så mycket glädje och färg? hon är verkligen ljuvlig. Alltid lika rar och omtänksam.

*UlricaM– min söta vän som ska bli värmlänning. Hon är helt fantastik på att dela med sig av sina fina scrappingalster, ständigt på G med nya fiffiga ideer🙂

*CamillaE– Min ljuvliga DT vän. Har ett öga för färg vintage jag sällan skådat make till, superduktig och rar.

*Mahlin– ja vad ska man säga, hon går i samma kategori som Linda och som hennes blogtitel säger hon är verkligen less ordinary, alltid superrar, färgglad och wow vilken skaparglädje.

*Linda/scrapjo som så ärligt och härligt delar med sig av sina tankar, funderingar och scrapperier i sin blogg.

*Och förståss Karåla som så rart tänkte på mig när hon delade ut denna award🙂

 

Kram till er alla!!

Katarina

6 thoughts on “Jag har fått en award av Karåla

  1. men åååå, du är ju så go.. jag blir riktigt generad. Så härlig du är.. TACK sååå mycket! =) *kramar om*

    klippdockorna jag har på layouterna är inga klippdockor egentligen. Jag har köpt på mig ett gäng gamla tidningar.. typ hemmets journal och liknande från 40-talet. Dessa kvinnor kommer ur annonser i tidningen som jag bara klippt ut och färglagt med promarkers.

  2. Ååååå, tack, så jättegullig du är!! Vilka fina ord du skrivit om mig också, jag blir jätteglad!! Jag tackar och tar emot såhär eftersom jag la upp den awarden i min blogg för några dagar sen (skriver dock in ditt namn där självklart). Så att du vet att jag mottagit den och verkligen uppskattade den😀 Känns jättekul att få så fina ord från dig! Kram!

  3. Tack söta lilla krumelura!🙂

    Jag blir jätteglad för dina snälla ord, både här och även titt som tätt på bloggen min. Det värmer! Jag hoppas att jag har tid att föra awarden vidare, annars hoppas jag att du har överseende med det och att du i alla fall vet att den blev väldigt uppskattad av mig!

    Dagens första och största kram,
    Ulrika

Leave a Reply

