Innan jag blev sjuk hann jag med att göra en LO

Brukar kika runt på olika forum, bland annat BadGirls forum och där har de haft en 72hr challenge.

utmaningens regler var att ha följande saker med på sin LO

1. en uggla eller fågel

2. vad som helst med glitter

3.blommor

4. valfri typ av ram

5. spets/band

6. minst tre olika mönstrade papper.

 Detta var en superskoj utmaning bara för att komma igång lite när det känns trögt, och så här blev mitt bidrag:

unhappy little bird. Min dotter går igenom treårs trotset just nu, och är ständigt missnöjd med allt, och hon är verkligen ledsen varje gång hon inte får som hon vill. och detta måste ju förståss förevigas. och utmaningen var ju bara perfekt för just detta🙂

untitled_panorama1

I use to browse some message boards to get inspiration, and one of them is BadGirls and Ive participated in a 72hr challenge. the rules was to use the following staxh on the page:

1. An owl or a bird

2.Anything with glitter

3. flowers

4. any kind of frame

5. lace

6. atleast three different patterned papers

this is my contribution. Unhappy little bird. My DD is having this three years chrisis and is always unhappy, so I had to make a page about that, and this challenge was just perfect for this photo🙂

3 thoughts on “Innan jag blev sjuk hann jag med att göra en LO

  1. ja jag såg det.. men det är antagligen bara tillverkardt´s som är goda nog åt dom så det är väl därför . jag är egentligen inte förvånad efter att de sparkat BEthany från DTt för att hon inte gjorde tillräckligt fina saker.. motiveringen var att hon inte höll deras standard.. JAg har lite svårt att respektera dom efter det, men.. vem vet, jag har varit medlem sen det startade verkligen jag är deras 54 medlem av alla 3069.. jag kommer nog att söka ändå, även om jag är dt på en massa andra ställen.. det är ju trots allt en dröm jag har.

Leave a Reply

