Sjuk

Jaha, då verkar det som om jag har åkt på flunsan.

det gick på mindre än en timme, igår var jag och gjorde lite rea-shopping, fick lite nya byxor, några superfina singoalla toppar, och ett par nya snygga stövlar, men på väg att hämta barnen på dagis började jag känna ig hängig, och en timme senare låg jag på soffan, skallrade tänder och hade feber. 

Wow, idag har det inte gått bort iallafall, det känns som om jag har huvudet i en burk, och feberfrossa som inte är att leka med. Jag har legat nedbäddad under två duntäcken i frossa idag.

 

så om det inte kommer så mycket uppdaterinagr på någon dag så är det för att jag ligger i sängen med mina täcken och tycker synd om mig själv.

 

KRam

Katarina

One thought on “Sjuk

Leave a Reply

