En liten anteckningsbok

Jag har tröttnat på att alltid glömma hälften när jag far och handlar, dessutom tycker jag att de ser så slarvigt ut att använda baksidan av gamla kuvert att skriva på, så idag tog jag tag i mitt lilla i- landsproblem och gjorde mig själv en liten anteckningsbok i fickformat att ha i handväskan.

Har använt papper från october afternoon och blommor från prima. Det kan ni förstås hitta i Magdas shop 🙂

skrivblock

Ive got tired of always forgetting lots of stuff when I’m doing my shopping, so today I made myself a notepad that fit in my purse. Now I don’t need to write on the back of old envelopes, I have a really pretty notepad instead.

 

Katarina

Leave a Reply

