känner mig som ett spöke ibland..

att jag skulle vara så grå och trist att jag knappt ens fastnar på kort längre trodde jag då inte

dont-want-to-be-a-ghost

Lekte med kamerans självutlösande knapp idag, men något blev visst helt galet för jag fastnade knappt på bilden… iofs ganska snyggt trots allt….

tror det kommer få komma med på en LO framöver🙂

Ha det gott

Katarina

 I do feel like a ghost somethimes, but I dint think that I would look like one🙂

I was playin with the camera today, trying to take a pic of myself, but as you can see it dindt go very well. Guess its time for me to be a little more colourful then🙂🙂🙂

One thought on “känner mig som ett spöke ibland..

  1. Vilket härligt foto! Underligt att det blev så men det blev väldigt läckert! =)
    Jag håller mina tummar för att företaget hör av sig till dig!
    Har du börjat jobba än eller är du fortfarande julledig?
    Jag glömmer helt enkelt bort att logga in på msn när jag är hemma själv med Loke..det blir så hipphapp som jag är vid datorn..man kan försvinna mitt i en konversation.
    Men jag lovar att bättra mej!😉
    Nångång innan onsdag nästa vecka ska jag allt ha suttit vid msn! =)
    Puss puss!

Leave a Reply

