Det har blivit mycket utelek idag

men vad gör man inte när vädret har varit helt underbart?

vi var till barnens farmor och farfar, pilkade lite på isen…tänk er isen var 15cm tjoch och helt glasklar

dsc_8262

dsc_8258

 

lekte lite med kameran och tittade upp och kunde inte låta bli att fota en gren som hängde rakt ovanför mig

vintergren2

 

och på vägen hem for vi förbi en insjö och jag var bara tvungen att testa fotografera dimman som låg över isen… jag vet det blev inte proffsigt direkt, men den är ändå helt ok tycker jag🙂

dsc_8272

 

ha det gott

Kram

Katarina

3 thoughts on “Det har blivit mycket utelek idag

  1. Usch jag har varit sååå dålig på att komma hut och kommentera! Jag är ju här och läser så fort du uppdaterar! Det har liksom inte hunnits med.. men nu är jag här och beundrar dina vackra vackra foton!

    och så såg jag din nya avatar på the nook.. GALET vad du är snygg bruden! =)

Leave a Reply

