Baby its cold outside

Idag var vi till barnens farmor och farfar och tumlade runt i snön, och jag passade på att öva mig lite med kameran. för i vår familj är det oftast maken som fotograferar, och äger jag nu en NikonD70 så måste jag väl lära mig att använda den iallafall. ( men jag borde boka mig en lärare i fotografering för maken har inte nerver att lära mig ordentligt)

i vart fall fick jag till några fina foton, och detta blev det jag gillade mest, och det gjorde sig bra till en LO.

har använt mig av olika spillpapper som bla kommer från Magdas

 

baby-its-cold-outside

2 thoughts on “Baby its cold outside

Leave a Reply

