Vinnaren av årets första utlottning :)

Det har varit roligt att läsa alla era olika motiveringar och löften inför 2009. Naturligtvis skall detta belönas, och lotten har fått avgöra vinnaren………………….

och vinnaren är………

Jenny-l med sitt inlägg: Jag har heller inget specifikt nyårslöfte som jag kommer att avge. Däremot har jag förväntningar och förhoppningar inför det nya året! Jag hoppas att jag och mina närmaste kommer att må bra, att jag ska få scrappa mycket, att jag kanske kommer att få ett jobb efter mitt vik som jag har nu och att vi kanske hittar ett bra hus som vi kan köpa! GOTT NYTT ÅR!!!

Grattis

 

KAtarina

Leave a Reply

