tio favoriter för 2008

For english scroll!

Min DT kompis Camilla frågade inne på ett amerikanskt forum vilka som tänker visa sina tio favoriter från året som gått, och jag kan ju inte vara sämre än att jag gör det samma🙂

Gissa om min mapp är full med olika LOs jag gjort under året men här kommer mina 10 favoriter,

ha ett gott nytt år!

Katarina

nea-sover-som-en-angel1

 

fiskelycka

samtal-med-mormor

cinderella

 

So what out for publication

So what out for publication

 

linnea-rosa

min-tand-ar-los1

 

lucia20082

petra-och-nabb

 

 

 

These are my ten favourite Layouts from the year 2008, its been a lot to choose from, but these are my favs🙂

 

Have a Happy new year!!

Katarina

10 thoughts on “tio favoriter för 2008

  1. For noen herlige layouter! Like hvordan du bruker ulike typer embellishments! Og den siste LOen er jo bare kul!

    Godt nyttår til deg!

Leave a Reply

