Måste bara få berätta…

Nu inför julen fick jag en länk hit till min blogg i en kommentar, och det visade sig att mina LOs är visade i ett forum som heter rue de scrap  i något som kallas top chrono och mina Los var 22 december.

och bilderna de visade var:

jätteskoj, även om forumet är helt på franska så kan man hanka sig fram om man använder en översättare, jag fick tipset om lexilogos översättare.

det var jätteroligt att se att mina Los kunde hitta hela vägen till ett franskt forum, jag hade nämligen inte själv hittat dit först,

tack snälla Mamy Anick för att du visade mina Los i ert forum.

 

I´ve been featured in a forum called rue de scrap, in a post called top chrono du 22 decembre its fun to see that my pages  found their way to a french forum, since I don’t speak a single word of french myself and didnt know about this forum. Thank you Mamy Anick for this.

I checked the forum out and you can get along fine if you use a translator, the words might get a little scrambled, but I think both you and the  the girls on the forum can understand eachother fine that way🙂

4 thoughts on “Måste bara få berätta…

  1. Men vad roligt!! Näe förresten det är ju såå häftigt galet kul!! =D Men jag är ju inte förvånad: Du gör ju så jättemycket fint. Önskar er en god fortsättning på julen.

  2. Hej Katarina!
    Vad kul med dina LO:s på rue de scrap. Där brukar jag surfa runt jätte mycket!!!

    Nu har det lugnat ner sig vad det gäller kassar och julstök, månne inte vi kunde få till det när veckorna blir normala igen?
    Ha ett gott slut och ett gott nytt år, vännen!!
    Kramiz

Leave a Reply

