Hoppas julen varit bra

Julafton var helt otroligt härlig, trots avsaknad av snö. Barnen tindrade ikapp med alla ljusen.

Hoppas ni alla fått bra julkappar?

själv fick jag inte så många paket, men jag måste ha varit snäll. Jag fick en jätte tjusig klocka från tissot vågar nog inte fråga tomtefar vad den kostade iallafall. sen fick jag lite pengar,  och sen fick jag en tidig julklapp, som jag borde få hämta ut på posten på måndag… nämligen ett tremånadersabbonemang från USA.  ska bli spännande att se vad det är eftersom det tydligen är favvisarna från websterspages som kommer i det paketet som jag har väntande på posten.

Idag gick hela familjen på bio, vi såg Mamma mu och kråkan, aldeles lagom film att titta på med barnen, och barnen tyckte det var häftigt då vi hade hela biografen för oss själva,

Ha det gott

Kram

Katarina

Leave a Reply

