Tack! Thank you!

For English please scroll down a bit..

Har kollat lite och oj så roligt, på snart en månad har jag haft över 1000 besökare i min nya blogg.

Det är så roligt att ni besöker mig, och ni som lämnar en kommentar eller två …. TACK!! Ni anar inte hur det värmer att ni lämnar ett avtryck innan ni går. Och nu har jag flera gånger fått kommentarer från nya besökare. det tycker jag är jätteskoj.

Jag försöker att besöka er men kanske inte samma dag, jag försöker ta dagar när jag går igenom min lista med givna kommentarer och besöka alla er som besökt mig. just nu är jag superdålig på att besöka tillbaka, för jag har liiiiite fullt på jobbet, på fredag eftermiddag blir det jullov, och nästa vecka är det jul, så då är jag glad om jag ens hinner blogga.

 

För tillfället är jag hemma med en snuvig och sjuk liten sötloppa som fått flunsa… typiskt. förra året vaccinerade båda barnen mot flunsa, och vi klarade oss bra. i år glömde jag bort att fara till läkarmottagningen och fixa det, så nu har jag flunsan här. Hoppas den går över fort bara.

Nu ska jag skura ut baciller

Ha det gott

KRam

 

Its so much fun that Ive had over 1000 visitors on my blog in less than a month. Thank you all for visiting.

Its so much fun when you leave a comment or two, so please do…..

And I will try to visit you back, and ofcourse try to write in English a little more often.

big hugs

Katarina

Leave a Reply

