SO WHAT!!!

Igår var jag arg, och då menar jag enormt arg, så arg att ilska sprutade ut genom öronen, Så ARG var jag.

Ilskan berodde på min något hur ska man uttrycka det milt,,,,,,,, idiotiske man!

På fredagkvällen gick han över till grannen på pappa-cognac, något som jag sa att jag kanske inte var helt lycklig över då han senaste veckorna jobbat över massor och inte varit hemma speciellt mycket, men ok, han skulle gå över en liten stund.

Han kom hem 04.45, och var mer eller mindre radiostyrd om man säger så.

På lördag morgon visade sig att han utan att messa, utan att komma hem via trots att det är 25 meter mellan dörrarna gått till Arken, en lokal krog. 

Jag brukar vara förlåtande och jag brukar tåla massor av klumpigheter från min man, men igår kom droppen som fick bägaren att rinna över. JAg var arg, jag skrek, jag grät och förde ett herrans liv. Och blev än mer arg när han försökte fjäska och be om ursäkt… hans standard ursäkt är nämligen OJ jag tänkte inte så långt.
För att vara karl så är han faktist ibland dummare än stinsen som vinkar till tåget…..  AAAAARRRRG!!

men OJ så skönt det var att verkligen få bli ARG, att ösa ut allt som jag varit arg på, inte för att jag tror att han fattade att han gjorde mig både arg ledsen och besviken, (min man måste vara empatiskt inkompetent) men det var så skönt att verkligen vara en riktig häxa.

 

nåja, jag smällde fast dörren til mitt scrap-rum vred upp radion till max och började scrappa , och resultatet av min ilska blev det här:

 

shabbyprincess_sm_pinkdotspaper1 

idag känns det lite bättre, men jag är fortfarande arg på honom,

 

Ha det gott

KRam

Katarina

6 thoughts on “SO WHAT!!!

  1. Gud så fint! Bilden och allt… skönt att du kunde vända din vrede till att göra något så fint.
    Hoppas det löser sig för er.

    Jag vet inte hur det kunde bli sådär!! Jag tror de drog rätt pris från mitt visa sen iaf, men måste nog in och säkerhetskolla, hehe.

    Vart firar ni jul i år?

    Kram / svägerskan

  2. Vilken läcker layout!! Det sägs ju att ilska är kreativt och det stämmer ju på dig.🙂

    Bra att du släpper ut det…

    Kram

  3. Så jäkla gött, ska absolut börja skapa när jag är förbannad, brukar vara samma tid varje månad😉 Stort pluss till dig som erkänner att du blir pissed of på mannen på Bloggen, får ju en annan att känna sig “normal”.

Leave a Reply

