Oväntat paket

Gissa om jag blev glad idag, jag har fått ett oväntat paket.
brevbäraren knackade på och gav mig ett paket som var postat i Canada…. och jag känner ingen vad jag vet i Canada.
Döm om min förvåning när jag öppnar och det innehåller scrapgodis från UpsyDaisy.
Med ett brev bifogat där de tackar för att jag deltagit i uttagningen till deras designteam. Gissa om jag blev förvånad, för den ansökan skickade jag in långt före jag fick min plats hos Magdas, men oj så glad jag blev, det var tre helt ljuvliga papper i rosa, och ett ark cardstockstickers.

wow, vilken grej, det har aldrig hänt mig förut… har det hänt någon av er??

KRam
Katarina

One thought on “Oväntat paket

Leave a Reply

