Hemma med feber

idag är jag hemma från jobbet, ögonen är klibbiga, näsan rinner och jag har feber så det känns sådär lagom kul.

Har försökt att reda upp lite i mitt kontor/pysselrum, men det går trögt när man inte har ork, så mest har jag legat i soffan.

Har försökt mig på att lära mig hur man gör en vit vinjett runt mina foton för jag tycker det ser så snyggt ut, och jag har hittat en ganska bra sida här men det är som om att jag missar något på vägen och det gör mig gaaaaaalen.

jag har klarat av 7.5högskolepoäng på photoshop och ändå fattar jag inte… jag har karat av att få det som jag vill två gånger. och en av gångerna lyckades jag t.om få till det så bra att jag sparade bilden…. den blev så här:

sweet-dreams-my-little-angel

men sen när jag försökte göra samma på en annan bild….. då gick det inte, så frågan är vad gör jag för fel, för jag får det bara inte att fungera igen.😦 trist!!

får försöka vid ett annat tillfälle när hjärnan inte känns så trög och seg.

nu ska jag krypa ned under täcket igen…

KRam

Katarina

Leave a Reply

