Julen är här….

Idag har eleverna övat julsånger inför julfesten…. och jag kan säga att när 90 barn sjunger denna sång i kör då är det så att jag vill bara gråta, det är så fint….. det här är julen för mig

One thought on “Julen är här….

  1. Tack för tipsen, både vad gäller svampen och Daniel. Tyvärr såg jag dem först nu, men skickade precis ett sms till Daniel att han skulle in och titta på länkarna. Det dumma är att han dessvärre nog är fast på Fåglö (?) hela veckan med jobb, så vet inte om han kommer ha möjlighet att kolla upp det där jobbet förrän tidigast till helgen. I somras hjälpte jag honom dock att sätta ihop ett cv, så det borde inte bli för tidskrävande för honom att bara skicka iväg.

    Men känner jag honom rätt blir det nog inget av det… attans att jag inte fick helgen på mig att övertala… Ibland verkar det som att alla vill att han ska byta jobb förutom han själv (?).

    Kram /// A.

Leave a Reply

