Födelsedagen som inte blev av

Tanken var att jag, maken och barnen skulle fira min födelsedag i kväll med Åländska kräftor, lite kantarellpaj och ett glas gott vin. …………………….. men så blev det inte😦

istället sitter jag här med två barn ensam, maken fick jouruppdrag för snart fyra timmar sedan, så här sitter jag nu ensam.

Vi for och hyrde film, så barnen håller sig lugna, och själv ska jag ta mig ett varmt bad, hälla upp ett glas rött vin, och sätta mig i pysselrummet och försöka göra en omorganisering. för jag misstänker att med tanke på makens min när han for, kommer att ha många timmar att spendera för mig själv i kväll.

 

Kram

Katarina

3 thoughts on “Födelsedagen som inte blev av

  1. Nej men vad tråkigt! Men grattis i varje fall. Hoppas att du får en mysig kväll med barnen i varje fall. Daniel hälsar.

    Kram.

  2. Stackars dig!!! GRATTIS i efterskott! Du får fira i efterhand, även om det inte är samma sak!!!
    SKickar en STOOOOOOR krya på dig kram!

  3. Grattis!! Hoppas du hade en trevlig födelsedag iaf, trots att det inte blev som det var tänkt.

    Kram

Leave a Reply

