Lite DT-nytt att visa

Har du testat att jobba med photoshop actions någon gång?? om inte kika in i Magdas blogg för att se hur det går till.

Jag har jobbat med actions när jag gjorde den här LOn till Magdas.

min-tand-ar-los

Jag har använt mig av papper frånMME, chipboards från fancypants thickers och fiskars alfabetsstämplar.

Allt finns förstås hos Magdas 

Kika in i shoppen , massor av fint finns att önska sig i julklapp, eller för att göra de där sista gåvorna inför julen.

KRam

Katarina

Leave a Reply

