Ja då var flytten gjord

Vet att jag är lite av en velpotta. Jag skaffade wordpresskontot i samma veva som jag skaffade mig blogspot, men fattade mig inte riktigt på ordprss. men nu har jag använt wordpress ett tag, och har lärt mig lite bättre tack vare att Designteamet hjälpt mig att förstå mig på hur allt funderar.

att sedan jag upptäckte hur google/blogger gör med de foton och bilder som laddas upp i tex picasa och blogspot fick mig att backa. inte för att jag egentligen har bilder som kanske är intressanta att använda, men man vet aldrig. speciellt som man ibland laddar upp bilder på sina barn.

och att bilder på ens barn används utan att man vet om det känns lite skrämmande faktiskt.

 

men välkomna hit iallafall. allt som fanns i gamla bloggen är överflyttat, så från och med nu kommer jag att blogga här.

Nästa steg blir väl att skaffa egen domän och egen hemsida istället, men det är inget som ligger inom den närmaste framtiden, eftersom jag inte är så bevandrad i datakunskap direkt.

 

Kram

KAtarina

One thought on “Ja då var flytten gjord

  1. Oj så fint det var här! Jag har också varit sugen på wordpress, jag följde ju efter dig till blogspot så vi får väl se om jag tassar efter dig den här gången också😉

    Jag har aldrig tänkt på det där med bilderna och publiceringsrätten men jag har ju endast och bara foton på mina alster så det är väl inte så farligt antar jag. Måste fundera lite.

    Men det är ju alltid kul med förändring, och det ska bli kul att se hur du använder wordpress på för spännande sätt! kram.

Leave a Reply

